De Bierfabriek wilde weer top of mind zijn bij Amsterdammers. Een vaste plek voor vrijdagmiddagborrels, diners met groepen én feestjes in het weekend. Wij ontwikkelden een brochure gericht op groepsreserveringen, creëerden social content met een herkenbare, brutale stijl en gaven het merk zijn imago terug.
Een sterk merk blijft hangen. Voordat we de zichtbaarheid van Bierfabriek via social media vergroten, was het daarom nodig om content te maken die naadloos aansluit op het merk. Het doel? Bierfabriek positioneren als dé spot in Amsterdam waar je borrelt, eet én viert.
En blijft het merk nu beter hangen? Zeker. In de tweede maand van onze samenwerking zijn de reserveringen met 12% toegenomen, lukt het beter om evenementen vol te krijgen en is er een toename in groepsaanvragen. De toon is gezet. En dit is pas het begin. De fundering voor langetermijngroei ligt er. De Bierfabriek is terug en klaar voor meer.
meer reserveringen
We delen graag onze creatieve ideeën voor jouw bedrijf. Gewoon om kennis te maken. Je zit nergens aan vast.
We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Door op ‘Accepteren’ te klikken ga je akkoord met ons privacybeleid.