In de tijd van nu fungeert social media als het digitale visitekaartje van een merk. Social media laat meteen de kern van het merk zien, zo ook voor Boutique Hotel Weesp. Stijlvolle foto’s van de kamers en het interieur geven direct de kern van het hotel weg.
Daarnaast kunnen gasten hun ervaring van het hotel delen, wat de geloofwaardigheid van het hotel vergroot. Zo wordt Boutique Hotel Weesp op social media niet alleen zichtbaar, maar ook een vertrouwde en aantrekkelijke keuze voor bezoekers.
Voor Boutique Hotel Weesp zijn er Google Ads ingezet om mensen die actief op zoek zijn naar een hotel in de regio, rechtstreeks naar het hotel te leiden. Deze advertenties worden specifiek getarget op zoektermen zoals “boutique hotel Weesp” of “gezellig hotel nabij Amsterdam”, waardoor het hotel snel zichtbaar wordt voor gasten die al weten wat ze zoeken.
Daarnaast zijn Facebook Ads ingezet met als doel een bredere, maar gerichte doelgroep te bereiken. Door te adverteren naar mensen uit de buurt en geïnteresseerden in de regio, worden lokale bewoners en toeristen verleid met aantrekkelijke deals van het hotel.
We delen graag onze creatieve ideeën voor jouw bedrijf. Gewoon om kennis te maken. Je zit nergens aan vast.
We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Door op ‘Accepteren’ te klikken ga je akkoord met ons privacybeleid.