Een reden waarom mensen nog steeds vlees eten, is omdat het voedingswaarden bevat die ze bij een plantaardig dieet moeilijk binnenkrijgen.
Door gezondheidsinfluencers zoals Arie Boomsma en Joep Rovers aan het merk Grutto te verbinden, krijgt het merk een positieve associatie en komt er een gesprek op gang over het belang van vlees in je dieet.
area seven onderhield het contact met deze influencers, ontwikkelde briefings met richtlijnen voor de content en zette een campagne op voor Arie Boomsma tijdens het BBQ-seizoen en voerde deze uit.
Door Grutto’s verhaal consistent te delen op alle kanalen en hier en daar een controversieel randje op te zoeken kwam er meer en meer een gesprek op gang over vlees.
Het verhaal van Grutto werd massaal gedeeld op social media, ontving honderden reacties onder social ads en kreeg onder anderen media attention bij Lubach.
We delen graag onze creatieve ideeën voor jouw bedrijf. Gewoon om kennis te maken. Je zit nergens aan vast.
We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Door op ‘Accepteren’ te klikken ga je akkoord met ons privacybeleid.